Klacht: Arrogant behandeld

op 14 oktober 2016 over Mercedes in de categorie Automerken

Van mercdes kreeg ik een folder of ik een update voor mijn navigatie wilde kopen.
Online of ik kon langskomen.
Ik bestelde online maar de update werkt niet naar behoren.Dus eerst gebeld en het eerste wat werd gezegd dat ik al 4 jaar niet meer ben geweest,of ik de uodate wel bij mercedes had besteld en of ik dan wel de bon mee wilde nemen.
Ik besloot erheen te gaan met bon.
Werd weer arrogant behandeld en mij werdverteld dat als ik het online besteld had ik geen garantie had .dat ik het kan laten checken met een prijs van €99 per uur ex btw.ik zei dat ik al €150 had uitgegeven voor niks en dat was al erg genoeg.
De man zei: u heeft vast wel een iphone voor uw navi.mijn zoon werd kwaad en zei : ze heeft toch niet voor niets €150 uitgegeven.
De man zei u hebt tussendoor de updates niet gedaan dus dan werkt het niet.
Dat vindt ik een fout van mercedes.dit hadden ze in de folder moeten vermelden dan had ik de update nooit besteld.Bovendien wisten ze van een online mercedesshop niets af en zeiden ze dat het fishing was.
Toen ze dit hadden uitgezocht bleek dat niet zo te zijn en heeft mercedes mij een update verkocht waar ik niets aan heb omdat ze hebben verzaakt te vermelden in de folder dat deze alleen werkt indien alle andere updates ook zijn gedaan.

Tevreden ben ik als ze de andere updates gratis kunnen doen en anders wil ik mijn geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mercedes over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jolanda_evers1@hotmail.com