Klacht: Arriva probleem

op 19 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wil een klacht indienen over Arriva.
Het gaat vooral over de buslijn 304 van drachten naar Marum.
Lijn 304 is nu al 6 x keer doorgereden bij Marum de 1e keer kan gebeuren alleen dit gebeurt nu elke keer en daar ben ik nu wel een beetje klaar mee. Dat dus marum wordt overgeslagen. Ook de bushalte in Drachten ( Eems ) wordt zonder pardon overgeslagen. Ik vindt dus dat deze klacht serieus moet worden behandelt.

Vriendelijke groet,

Ik ben pas te vreden als ze GOED OPLETTEN. En eventueel de STOP KNOP beter wordt gehoord bij de buschauffeur.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juni 2018 om 12:24 geantwoord

Beste Irma,
Dit lijkt me niet de bedoeling. Onze excuses voor je ervaringen.
Helaas kan ik je klacht nog niet in behandeling nemen, omdat mij nog niet helemaal duidelijk is of je in de bus zit of je juist op wil stappen.
Daarnaast zou ik graag willen weten wanneer je dit hebt ervaren en hoelaat je toen op bent gestapt en bij welke halte.
^Gerard
Webcareteam Arriva

Heeft op 20 juni 2018 om 18:42 geantwoord

Hallo,
Ja op die momenten zat ik dus in de bus. Ik moet er altijd uit in Marum. En stap altijd weer in bij Eems (drachten).
Dat is alweer aantal weekjes geleden. Helaas onthoudt ik niet altijd alles, en zoals vandaag ook komt de bus niet om half 7 bij de eems (drachten) omdat die opeens niet rijdt. En mag ik weer een half uur wachten op lijn 304. Ik ben er wel een beetje klaar mee met deze situatie van Arriva.

Alle klachten die gemeld zijn door Irma22222