Klacht: Arriva laat ons letterlijk en figuurlijk in de kou staan

op 18 december 2012 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De busregeling van Arriva laat mij al meer dan een week letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Elke dag is de bus aanzienlijk laat.

Elke dag dat ik met Arriva reis ben ik te laat aangekomen op mijn eindbestemming.

De bus hoort om het half uur te rijden en toch is het blijkbaar mogelijk om een heel uur te moeten wachten tot er een bus komt opdagen.

Gewenste Oplossing:

Oplossingen:
Een bus die op tijd rijd.
Een bus die echt om het half uur rijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 december 2012 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden busreisiger