Klacht: Arriva buslijn 84 richting Heerenveen klacht

op 10 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw
Ik reis nu al vele maanden met buslijn 84 richting Heerenveen naar Drachten voor mijn aansluiting 314 naar Groningen. Nu is het zo dat bus 84 standaard te laat is en vind ik dit erg vreemd. Natuurlijk heb ik er begrip voor als de bus af en toe eens te laat is, maar standaard 4 of 5 minuten te laat komt is te gek voor woorden. Hierdoor mis ik vaak mijn aansluiting naar Groningen waardoor ik vaak te laat kom op mijn school.
Ik hoop de u wat met deze feedback kunt doen, dit zou mij en vele anderen namelijk erg helpen.

Met een vriendelijke groet,
Stephan Zandberg

Als de bus vanaf nu optijd komt waardoor ik niet te laat kom voor mijn aansluiting.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 mei 2017 om 11:52 geantwoord

Beste StephanH,

Wat jammer om te lezen dat je vertraging ervaart op je buslijn. Ik stuur je signaal hierover door naar de regio zodat hiernaar gekeken kan worden.

Een overstap kun je altijd bij de chauffeur melden, zodat hij de volgende rit kan oproepen en vragen even te wachten.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door StephanH