Klacht: Arriva bus

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We waren vrijdag 9-2-2018, om 22:30 bij de bushalte in Herkenbosch. Na een paar minuten wachten was de bus er. de bus stopte fijn, en de mensen die er moesten zijn stapten uit. Toen wouden wij instappen maar de bolle buschauffeur die maakte de deuren dicht en die reed fijn weg zonder ons. Toen moesten we 1,5 uur wachten op de volgende bus. Maar die kwam niet dus moesten we onze ouders opbellen zodat hun 1 uur moesten rijden om ons op te halen. Hopelijk gaat dit in het vervolg beter. Oh wacht, voor mij kom er geen gevolg.

Gewenste Oplossing:

wanneer u ons niet zomaar voorbijrijdt, en ons geld terugkrijgen omdat we een retourtje hadden gekocht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bollebuschauffeur123,

Wat balen dat je niet mee hebt kunnen reizen. Je geeft aan graag je geld terug te willen ontvangen. Daar kan ik via hier geen uitspraken over doen. Je dient een verzoek hiervoor in via ons contactformulier op https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Bollebuschauffeur123