Klacht: Arriva bus

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

We waren vrijdag 9-2-2018, om 22:30 bij de bushalte in Herkenbosch. Na een paar minuten wachten was de bus er. de bus stopte fijn, en de mensen die er moesten zijn stapten uit. Toen wouden wij instappen maar de bolle buschauffeur die maakte de deuren dicht en die reed fijn weg zonder ons. Toen moesten we 1,5 uur wachten op de volgende bus. Maar die kwam niet dus moesten we onze ouders opbellen zodat hun 1 uur moesten rijden om ons op te halen. Hopelijk gaat dit in het vervolg beter. Oh wacht, voor mij kom er geen gevolg.

wanneer u ons niet zomaar voorbijrijdt, en ons geld terugkrijgen omdat we een retourtje hadden gekocht

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 09:59 geantwoord

Beste Bollebuschauffeur123,

Wat balen dat je niet mee hebt kunnen reizen. Je geeft aan graag je geld terug te willen ontvangen. Daar kan ik via hier geen uitspraken over doen. Je dient een verzoek hiervoor in via ons contactformulier op https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm

Nina
Webcareteam Arriva