Klacht: Arriva alweer te vroeg vertrokken van Halte KennedylaanEuropalaan Brunssum

op 25 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bij mijn halte is Arriva is vaker niet op tijd dan wel, en het loopt me de spuigaten uit, het nu al meermaals voorgekomen dat de bus veel te vroeg vertrekt (10 minuten eerder of meer), aangezien er maar 1 bus in het uur hier rijdt, belemmert mij dit om tijdig op het werk te komen, het is ook zo, dat een toegangspunt naar de halte onoverzichtelijk is, en dat de bus gewoon doorrijd voordat deze hoort te vertrekken, terwijl ik daar loop of zelfs ren om de bus te halen. Hebben jullie chauffeurs niet geleerd gekregen dat ze pas mogen vertrekken als het tijd is, en niet wanneer de mensen die er dan al staan ingestapt zijn? Ik vind dat jullie hieraan moeten werken om te zorgen dat dit niet meer voorkomt. Niet alleen hier, maar overal.

zorg maar dat ik iets relevants kan typen hier

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Robin, Wat vervelend om te lezen dat je dit regelmatig meemaakt. Graag zouden we de volgende gegevens van je ontvangen om je klacht in behandeling te kunnen nemen: - Lijnnummer van de bus. - Op welk tijdstip jij de bus pakt. - Welke richting je op reist met de bus. Met vriendelijke groet, Zoë Medewerker Klantenservice

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 18:09 geantwoord

Beste RobinV

Helaas hebben we niets meer van je vernomen na 25 juli 2018. Daarom sluiten we deze klacht.

Mocht je alsnog willen reageren, dan kan dat in een reactie op deze klacht.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Heeft op 02 september 2018 om 20:28 geantwoord

Ik heb reeds gereageerd op Wouter's bericht die hij mij op Facebook stuurde, waarna Zoë erna bij betrokken was, daarmee hebben jullie alle informatie die hier gevraagd werd, dus ik snap niet waarom ik dan op 2 platformen dezelfde informatie moet doorgeven aan dezelfde personen die dit behandelden.

Beetje raar waar de communicatie dan misgaat, als je het mij vraagt.

Maar voor alsnog:
Instaphalte Kennedylaan/Europalaan Brunssum
Tijdstip: 7u36
Bussnummer 37 Richting Sittard (Mijn eindhalte)

Bericht van Zoë
---------------------
Wat ontzettend balen inderdaad. Ik ga je bericht doorsturen naar de vestiging waar dit uitgezocht kan worden en besproken met de betrokken medewerkers.

Oprechte excuses voor het ongemak.

Groet, Zoë

Alle klachten die gemeld zijn door Robin V