Klacht: arriva

op 16 oktober 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

een aantal weken geleden is de ov chipkaart ingeslikt bij de automaat in harlingen , moest 2 weken wachten tot de kaart eindelijk terecht was , in tussentijd moesten ik maar kaartjes in de bus kopen wat niet goedkoop is , maar ik moest de kaartjes maar bewaren en als de kaart weer terecht was kon ik de kaartjes opsturen en het verschil terugkrijgen , ik heb de kaartjes met het verhaal erbij opgestuurd , maar nog steeds niets gehoord , dat is mijn eerste klacht , nu moet mijn oon elke week 2 keer naar leeuwarden 2n 3 keer naar berlikum frl. dus ik dacht dan kan ik beter een persoonlijke kaart bestellen en er een abonement op doen dus heb ik een formulier ingevuld voor een persoonlijke ov chipkaart en opgestuurd , dat heb ik trouwens al 2 keer gedaan maar nog steeds niks ontvangen , heb ik ook al over gebeld maar moest maar weer een formulier invullen dat wordt dus de derde keer dat ijn dus 2 pasfotos en 2 keer mijn bankreknr. , dan vraag ik mij af hoe dat kan , u begrijpt wel dat ik er helemaal klaar mee ben.

dat ik geld terug krijg voor de keer dat de kaart is ingeslikt want dat heeft ons €86,00 gekost voor de kaartjes die we moesten kopen , het is niet mijn schuld dat de kaart is ingeslikt.
en ik wil toch wel bijna de persoonlijke kaart wel bijna ontvangen , want ik ben niet van plan dit een derde keer te bestellen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juli 2015 om 10:41 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door bergsma