Klacht: arrgresieve buschaufeur buslijn (9040) tijd 10:20

op 15 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

i.v.m. een jongen (met studenten OV) die uitcheckt bij een halte te vroeg, begon de buschauffeur al gauw dreigend te vertellen dat hij de bus uit moest of anders reed hij niet verder.
waardoor de jongen zijn excuses aanbood en zich weer incheckte en vervolgens ging zitten.
de buschauffeur bleef dreigen dat hij eruit moest of anders belde hij de politie en met dat hij dit zei stopte hij de motor en bleven de deuren open staan, iedereen in de bus vertelde hem dat hij door moest rijden omdat we al 10 minuten stil stonden, hij luisterde niet en werd steeds bozer. Mensen werden bang en riepen angstig of hij alsjeblieft door kon rijden omdat ze te laat kwamen.
Na een kwartier te hebben gewacht reed hij uiteindelijk door maar met zo’n harde snelheid dat hij eigenlijk een bekeuring moet krijgen & naast mij begon een oudere vrouw te trillen uit angst en ook viel tegen een stang aan doordat de chauffeur zo hard door de bocht reed, en of dat nog niet genoeg was stak hij de middelvinger op naar ons omdat wij er iets van zeiden en hij zo hard remde voor onze bushalte dat mijn telefoon uit mijn hand is gevallen en dus nu mijn scherm kapot is!!!!!
ik vind dit ronduit verschrikkelijk gedrag voor een chauffeur en als hier niks aan gedaan word dan doen wij als groep dat wel.
mensen in de bus waren daadwerkelijk boos bang en dit gedrag was belachelijk en zeker voor zo’n oudere vrouw naast mij die gevallen is en heel bang was.

als de buschauffeur fatsoenlijke consequenties krijgt en wij er van op de hoogte worden gesteld.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Nog een vraag: om welke buslijn gaat het en waar ben je opgestapt?

Heeft op 18 juni 2017 om 12:51 geantwoord

De buslijn op dat moment was 9040 op het tijdstip 10:20 s morgens.
nadat ik de bus verlaten had, ben ik erachter gekomen dat door het gevaarlijke rijgedrag en abrupt remmen mijn telefoon op de grond is gevallen en dus kapot is gegaan. hierbij stel ik u aansprakelijk voor de gelede schade, graag wil ik van u horen hoe en waar ik de schade kan indienen.
graag z.s.m. een reactie anders zal ik het via de rechtsbijstand schade verhalen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Lynn, Wat balen van je telefoon. Je geeft aan dat je de schade op ons wilt verhalen. Je dient ons dan aansprakelijk te stellen. Je kunt dit met eventuele foto's sturen naar Arriva Nederland Afdeling Schade Postbus 626 8440 AP Heerenveen Met vriendelijke groet, ^SH

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:14 geantwoord

Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door lynn bloem