Klacht: Arrangement aangeboden met valse voorwendselen

op 10 juni 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Graag wil ik mijn beklag doen of het onderstaande arrangement die ik bij groupon heb besteld.

Ten eerste zijn de behandelingen in combinatie met verblijf echt geen €550,- waard.
Om eerlijk te zijn vindt ik dat ik opgelicht ben met valse voorwendselen

Ter plekke wordt je eigenlijk een soorten van gedwongen een lunch af te nemen bij hun, sorry maar een arrangement ter waarde van €550 verwacht je op z’n minst een lunch en water koffie of thee.
In de beschrijving wordt ook aangeven dat je bij aankomst thee, koffie of water krijgt als welkomst drankje, nou ik heb hier gewoon voor moeten betalen.
Bij de lunch zonder aankondiging krijg ik een broodje met pijnboompitten waar ik verschrikkelijk allergisch voor ben, je verwacht in een Wellness boerderij hier wel rekening mee gehouden wordt, in ieder geval over geïnformeerd.
Nu heb ik maar met mijn partner het broodje geruild omdat ik niet lastig wilde doen maar het laat wel zin hoe onprofessioneel er mee wordt omgegaan.
Je mag de hele dag niet de kamer op wat ik ook heel storend vond want in de beschrijving staat dat je tot om half 10 de kamer al op kan, vandaar ook de €25 euro weekend toeslag.
Om 16:00 mochten we dan eindelijk een keer de kamer op.
Eenmaal op de kamer werd mij de gevraagd vast de rekening te betalen.
Ik verwachtte dat dit de lunch was met het weekend toeslag en huur van de badjas, uiteindelijk kreeg ik een rekening van alle andere drankjes die na mijn idee werden aangeboden.
Elke keer werd er ons gevraagd of wij wat te drinken wilde maar niet of wij deze wilde bestellen, als het mijn geld kost wil ik dat wel van te voren weten in plaats dat ik aan het einde de rekening krijg.
Ik vroeg om een glaasje water maar krijg een flesje water wat ik dan ook uiteindelijk moet betalen, waar hebben we het over het is toch een Wellness boerderij wat is er mis met het water uit de kraan waar ik ook naar vroeg? Nee dan krijg ik een flesje wat ik dan zoiets heb van oké ook goed, goeie service met als gevolg dat ik het moet betalen. De rekening was maar liefst €80,-.
I hoop dat u begrijpt dat als ik €189,- heb betaald wat eigenlijk ter waarde is van €550,- ik toch niet nog een keer verwacht €80 te moeten betalen?

Eenmaal op de kamer wat op zich prima was, de tv wel super groot is maar afstamt van het jaar 0. Tegenwoordig hebben we HDMI tv’s, kabels en kastjes. De tv was nog aangesloten op de kabel en daardoor echt verschrikkelijk beeld heeft. Af en toe moet je de kabels schuiven zodat je niet alleen sneeuw heb op je scherm, ja sorry maar dat is niet wat je verwacht als je een detox arrangement in een Wellness boerderij neemt. Volgens mij moet je dan van alle gemakken voorzien zijn, lijkt mij.

Het raarste vond ik wel dat in de badkamer geen één zeepje of douchegel was. Ik had expres geen shampoo douchegel en dat soort dingen meegenomen want ik dacht dat zal je vast en zeker daar krijgen. Ik ben wel meer naar Wellness plekken geweest en dit zit er altijd bij. Misschien vergis ik me hoor maar een arrangement ter waarde van €550,- mag je dit toch wel erbij verwachten?
Ik vindt het echt dat je op deze manier gelokt wordt met de verkeerde voorwendselen en voel me dan ook echt een beetje opgelicht.
De enige behandeling die na mijn idee echt hoort bij een detox arrangement en ook daadwerkelijk waarde heeft hierna is de massage. De rest van de behandelingen vond ik echt niet zoals beschreven stond op groupon.

Hierbij wil ik wel aangeven dat het personeel heel lief, service gericht en aardig was. Aan hun heeft het zeker niet gelegen.

Ik hoop dat u begrijpt dat ik daar nooit meer naar toe wil, maar aangezien ik het product bij jullie heb afgenomen graag hier wel een compensatie voor zou willen voor het ongemak en de belachelijke extra kosten die ik heb moeten maken. Ik heb ook shampoo, douchegel end moeten kopen. Ik heb vaker producten van jullie afgenomen en ben altijd tevreden geweest en alle informatie altijd betrouwbaar en kloppende gevonden alleen deze x niet.

Mocht u nog vragen hebben hoor ik dit graag.

In afwachting op een positieve reactie,

Yasmine Fathy

Een compensatie of korting bij eventuele volgende boeking bij groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door The Mien