Klacht: Armband vernietigd zonder toestemming

op 22 februari 2018 over Swarovski in de categorie Juweliers

Ik heb een armband gekregen van de Swarovski van me overleden vriend. Er waren steentjes uit me armband gevallen, wat sowieso al niet moet kunnen voor de prijs wat je ervoor betaald..

Ik ben naar Swarovski in Breda geweest om me armband te laten repareren, en daarbij vermeld dat ik me armband terug wil hebben als de armband niet gemaakt kan worden. Ze hebben ‘m opgestuurd naar Oostenrijk want daar zou die gerepareerd worden.
Een week later bel ik hoe het met de armband is, en of ze ‘m hebben gerepareerd maar daar wisten ze geen antwoord op. Toen heb ik nogmaals duidelijk verteld dat ik mijn armband terug wil als ze ‘m niet kunnen maken. De medewerker zou dit mailen naar het bedrijf in Oostenrijk.
Word ik vandaag gebeld door een medewerker van Swarovski dat de armband niet gemaakt kan worden en dat ze de armband hebben vernietigd! Ik ben woest, ik heb 2x aangegeven dat ik ‘m terug wil, omdat die armband emotionele waarde heeft voor mij. “Ja mevrouw, wij vinden dit heel vervelend en vindt het niet leuk voor je maar daar kunnen wij weinig aan doen” wordt je dan maar even verteld. Ik vind het niet normaal dat er zo wordt omgegaan met hun klanten! Zo ga je niet met mensen om en met de spullen van mensen! Belachelijk!

Ik raadt je aan hier zeker geen sieraden te kopen!!

Schadevergoeding

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cinthiahubert