Klacht: Armband gebroken

op 13 september 2018 over Swarovski in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De armband sinds 1,5 in bezit en alleen aangedaan bij speciale gelegenheden. Bij het verschonen van mijn bed brak de armband in 2 stukken. Terug gegaan naar de verkoper, maar deze geeft aan dat de armband niet meer gemaakt, en niet vervangen wordt. Dat is dus een paar honderd euro in de vuilnisbak!

Gewenste Oplossing:

Tegemoetkoming - nieuwe armband of aankoopbedrag (deels) retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike2510