Klacht: Arm open gehaald aan rek in de Ah winkel op het kleine loo den haag

op 22 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

OP 15 juli deed ik boodschappen bij AH op het kleine Loo in den haag. Ik heb mijn arm open gehaald aan een rek. Bij de kassa kreeg ik gelijk een stuk keukenrol papier om dat het behoorlijk bloedde. De kassiere belde gelijk voor een EHBO doos. Die doos was een lachertje, geen schaar geen pleisters, geen gaasjes, af geen handschoenen, alleen een rolletje verband en wat leukoplast De jongeman heeft geprobeerd met een klein mesje een stukje verband er af te snijden, zo op de toonbank. Ik vond dat niet bepaald fris. Uiteindelijk ben ik naar mijn auto gelopen, heb het zelf verbonden uit een goed gevulde EHBO doos.
Wat ik niet begrijp dat zo’n groot supermarktconcern geen behoorlijke EHBO doos heeft. Voor de schrik kreeg ik wel een klein bosje roosjes. IK had liever een goede behandeling gehad voor mijn arm.
Vriendelijke groeten Co van Vloten reoe40eo@kpnmail.nl

Ik ben tevreden wanneer Albert Heijn een goed gevulde EHBO doos heeft en dat er niet een knulletje van 16 jaar komt, die totaal er geen kaas van heeft gegeten. Er zal toch wel iemand met een EHBO diploma in de winkel zijn?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht Co van Vloten

5 maanden geleden - Fijn dat u mijn klacht in behandeling hebt genomen. Het enigste wat ik wil dat er een goede EHBO doos aanwezig is. En als er iets is, stuur dan iemand die een beetje verstand heeft van EHBO. Geen knul van 16 jaar die op een bloedende wond een leukoplast wilde plakken. Vriendelijke roeten Co van Voten

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Co van Vloten