Klacht: Vakantie Dominicaanse Republiek

Henk en Lotty van de Werfhorst op 31 januari 2013 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

We hebben van 6 januari tot 28 januari een vakantie gehad op de Dominicaanse Republiek. We verbleven in Hotel Viva Wyndham Tangerine. We hadden een superieur plus kamer geboekt. Bij aankomst bleek het maar een kleine kamer te zijn, weinig kastruimte en een drie persoonsbed en een koffie-apparaat. Dit was niet te gebruiken want er was geen stopcontact voor. Vanaf 11.15 uur tot 03.00 uur was er veel overlast van de op de het complex gevestigde disco. We zaten in een gebouw aan de rand van het complex. De muziek dreunde maar door. Je kon er niet van slapen en dan 3 weken lang. We hebben veel meer moeten betalen voor deze superieur kamer maar je kreeg er niet veel voor terug. Het eten in dit hotel was prima. De animatie was veel te luid en ’s avonds was er geen gezelligheid aan. Als het regende vluchtte iedereen vanaf het strand naar het afdak van de eetzaal. Er waren echter te weinig stoelen waardoor sommige mensen noodgedwongen in het restaurant gingen zitten. De restaurants (Italiaan en Mexicaan) waren niet waterdicht, waardoor als het regende het ontzettend lig lekken en je bijna niet aan een tafel kon gaan zitten. Bij aankomst werd ons verteld dat we de volgende dag een welkomstbijeenkomst zouden hebben. We zaten voor half 9 al bij de receptie. Het zou half 9 beginnen. Geen persoon van Arke gezien. Later zagen we een dame van Arke. Ze zei dat ze de volgende dag weer zou komen. Toen ging het door, was niet veel bijzonders. Kregen weinig informatie.

Schrijf de waarheid in de folders. Ik vind dat ik recht heb op teruggave van het verschil in geld van de normale kamers en de zogenaamde superieure kamers. Je hoeft niet extra te betalen voor allen een koffie-apparaat wat je toch niet kunt gebruiken. Er kan wel meer onderhoud gepleegd worden in dit hotel.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arke

Heeft op 27 juni 2013 om 16:14 geantwoord

Wij hebben op 12 april 2013 schriftelijk contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - Wij hebben nooit schriftelijk bericht gehad. Ik heb een keer telefonisch contact gehad met Holland International, er werd mij gezegd dat ik de klacht via internet moest doen. Ik ben nog steeds niet tevreden. Ik neem mij echter voor dat wanneer ik ooit nog een keer met Arke of Holland International reis en ik bij de hostess geen gehoor krijg onmiddellijk het NOODNUMMER ga bellen. Ik vind het geen manier van doen of een klacht zo af te doen.

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arke beoordeeld.

Henk en Lotty van de Werfhorst

Heeft op 02 september 2013 om 16:46 geantwoord

Ik heb geen schriftelijk contact gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door