Klacht: openingstijden wasstraat Gorinchem

op 11 augustus 2012 over ARGOS OIL in de categorie Benzinestations

gisteravond, 10-8 wilde ik om 20.15 uur de auto wassen op de Stationsweg. De roldeur van de wasstraat was niet gesloten. Bij de balie gekomen, vroeg ik om een bonnetje voor de wasstraat en wilde betalen. Het enige wat de ongeinteresseerde medewerkster zei was ‘hij gaat dicht’. De reden van sluiting was me geheel niet duidelijk. Er staat nergens een bord met de openingstijden van de wasstraat, er stonden geen lange rijen voor zodat de sluitingstijd in het gedrang zou komen, en een collega van de baliemedewerkster die blijkbaar de wasstraat moest sluiten zei bewust gewacht te hebben omdat ik de auto ervoor gezet had. Maar daar had de medewerkster geen boodschap aan. Geen excuses en/of toelichting waarom de wasstraat sloot (bijv sluit om 20.15 uur oid), gewoon ‘hij gaat dicht’ met een houding van ‘ga maar weg’. Lekker klantvriendelijk dus. Voor de duidelijkheid: ik kan overal tanken en de auto wassen. Voor de …. aktie die er momenteel is hoef ik niet naar Argos, gereedschap enz heb ik genoeg. De vorige (tanken = wassen) was veel aantrekkelijker. Als dit de manier is waarop Argos met de klanten denkt om te moeten gaan was dit het laatste bezoek.

- toelichting op bovenstaande situatie
- duidelijk bord met openingstijden van de wasstraat
- geholpen te worden door gemotiveerd personeel, die niet zucht als de deur opengaat omdat er 'alweer een klant is'

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ARGOS OIL in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ARGOS OIL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ARGOS OIL

Heeft op 27 augustus 2012 om 09:27 geantwoord

We betreuren het voorval. Inmiddels hebben wij dit besproken met de medewerkers om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. De stationsmanager zal het gebeurde verder doorspreken met de klant.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ARGOS OIL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Motorheld1