Klacht: 2x hetzelfde bedrag van de rekening gehaald en 1x getankt

op 19 juli 2012 over ARGOS OIL in de categorie Benzinestations

Ik heb op 14-07-2012 om ongeveer 3 uur getankt bij Argos oil in Barendrecht waar je alleen kunt pinnen.
Ik heb voor €14,57 getankt. Ik keek vervolgens vandaag (19-07-2012) op mijn bankrekening en zag dat hetzelfde bedrag nog een keer van mijn rekening is gehaald op 18-07-2012 en bij de de omschrijving staat dat het van 14-07-2012 is, terwijl ik alleen op de 14e heb getankt en dus maar 1x. Ik ben erg ontevreden over deze gang van zaken en zal dus ook nooit meer met de pin tanken bij argos en ik vind het erg jammer dat het zo moet lopen. Ik hoop dat u mijn klacht zo snel mogelijk kunt behandelen en dat er €14,57 weer op mijn rekening wordt bijgeschreven waar ik recht op heb!!!

Ik wil graag dat zo snel mogelijk het bedrag van €14,57 weer op mijn rekening staat!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ARGOS OIL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ARGOS OIL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ARGOS OIL

Heeft op 20 juli 2012 om 09:36 geantwoord

Wij hebben uw probleem onderzocht, maar kunnen u alleen informeren dat de dubbele boeking niet door ons is uitgevoerd. Op dit moment kampt de bank met technische problemen waardoor bij klanten verkeerde saldo's en/of dubbele afboekingen worden vertoond. Dit probleem wordt ook vermeld op de homepage van bijvoorbeeld ABN-Amro (https://www.abnamro.nl/nl/prive/index.html). Wij adviseren u contact met uw bank op te nemen. Uiteraard betreuren wij dat dit u overkomt en hopen dat het spoedig is opgelost door uw bank.

Alle klachten die gemeld zijn door missrashena