Klacht: Valse belofte.

op 12 januari 2020 over AREA Reiniging in de categorie Schoonmaakbedrijven

Geachte heer mevrouw,

dit is mijn situatie : Ik ben kort geleden verhuisd van Klazienaveen naar Harkstede.
Toen werd mijn pas voor de vuilcontainer geblokkeerd.
Dat is totaal begrijpelijk omdat ik word uitgeschreven van het adres, maar mijn situatie was bijzonder omdat ik de sleutels nog had tot 8 Januari 2020.
En ik moest vlak voor die tijd (In december) nog een vloer eruit halen en daar had ik dus ook de pas voor nodig.
Om het laminaat naar de stort te kunnen brengen.
Ik heb gebeld met iemand van Area en die persoon de situatie uitgelegd.
Dat ik Vuilniszakken in m’n schuur heb achter moeten laten vanwege het feit dat m’n pas ineens geblokkeerd was.

Die persoon had er begrip voor en beloofde me de pas weer te activeren voor de gehele maand december 2019.
Daarna kon ie niet meer gebruikt worden.
Ik heb uren moeten reizen in het openbaar vervoer en toen ik in mijn woning in Klazienaveen was waar de vloer eruit gehaald zou worden kwam ik erachter dat de pas helemaal niet opnieuw geactiveerd was.
Met andere woorden : ik stond ongelofelijk voor het blok want de mensen die de vloer eruit kwamen halen hebben nu die kosten om m te verwijderen op zich moeten nemen.
Evenals de kosten voor alle vuilniszakken die nog in mijn schuur stonden..

Dit vond ik schandalig.
Want die mensen gingen er vanuit dat ik natuurlijk zelf voor de kosten zou staan met behulp van de pas.
Zodat ze naar de stort konden.
Ik vind het schandalig dat mij dit is toegezegd en dat ik totaal voor schut stond en anderen kosten voor mij hebben moeten maken, omdat een medewerkster van Area mij heeft bedonderd.
Waarom heeft ze beloofd dat ik de maand december de pas nog kon gebruiken?
Ik ben hier echt heel kwaad over.
Ook omdat anderen daardoor de dupe werden.

Als ik een kleine schadevergoeding ontvang die Buurtsupport nu heeft moeten maken omdat zij mijn rommel moesten opruimen.
Dit kan echt Niet!
Ik heb wel 25 minuten aan de telefoon gezeten en mevrouw begreep de Situatie.
En het belangrijkste : Ze deed de belofte dat ik de pas gewoon kon gebruiken tot en met december 2019.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AREA Reiniging

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AREA Reiniging nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska Hendriks