Mijn Klacht:
Een chauffeur van de afvalophaaldienst in Emmer-Compascuum heeft onze container niet geleegd. Er is drie keer over gebeld en alle keren is dit gemeld bij de desbetreffende chauffeur. De chauffeur beweerde dat wij een verkeerde container aan de weg hadden gezet hetgeen een onjuiste waarneming van deze chauffeur was, zo getuigen ook bewoners in de straat die het hebben gezien. Ons werd telefonisch gezegd de container te laten staan, deze zou alsnog worden geleegd. Daags erna heeft de chauffeur voet bij stuk gehouden en werd bepaald dat er voor een foute container niemand uitgestuurd wordt om het alsnog te legen. Als oplossing krijg ik te horen óf de container de volgende keer maar aan te bieden óf het zelf te brengen naar de milieustraat in Emmen. Een voor ons onacceptabel voorstel. De telefonische service van area is prima echter het gedrag van sommige chauffeurs haalt de klanttevredenheid ver naar beneden.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas van mijn ontevredenheid af als de container vandaag geleegd wordt. Een excuus van de desbetreffende chauffeur vind ik hierbij op zijn plaats.
