Klacht: Arag nutteloos

Hugh op 22 december 2019 over Arag in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ongeveer 3 tot 4 weken geleden meermaals (per mail en telefonisch) contact met Arag opgenomen. Vandaag is 21 december en nog steeds niets vernomen over het juridisch geschil dat ik heb voorgelegd. Voor niets betaal ik een rechtsbijstandverzekering via ABN. Doordat Arag niet tijdig reageerde heb ik (extra) kosten moeten maken door een advocaat in de hand te nemen die mijn belangen kan behartigen. Waardeloze organisatie! Ik raad haar niet aan indien je zaken snel opgelost wil hebben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze contact met mij opnemen, de zaak SERIEUS in behandeling nemen of SERIEUS verder oppakken en mij tegemoetkomen in de gemaakte kosten voor een advocate.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arag over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arag in behandeling genomen

Bericht van Arag

1 jaar geleden - ARAG heeft de klacht in behandeling genomen. Het Klachtenbureau van ARAG komt er zo snel mogelijk op terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Hugh