Klacht: Arag en Jurofoon: een dubieus verdienmodel

op 01 april 2016 over Arag in de categorie Verzekering

Wij hadden een probleem met onze buren. Wij vroegen om hulp bij Jurofoon (100% van Arag). De buren werden gesteund door Arag.

De buren begonnen meteen met dreigende brieven. Deze bleken meteen al opgesteld te zijn door Arag. Iets wat haaks staat op de uitingen van de CEO op zijn eigen linkedin profiel – ik quote “Wij lossen niet alleen juridische geschillen op; wij zijn juist sterk in het voorkomen ervan.”; maar wel weer wijst op hun daadwerkelijke manier van communiceren.

Jurofoon ging er meteen tegenin namens ons. Hard ook.

Maar toen begon het: de sfeer was verpest er was geen weg terug. En Jurofoon haakte ook af, want de buren hadden Arag ingeschakeld bleek dus na drie brieven.

Tussensom: Ik had wel al betaald aan Jurofoon, enkele honderde Euro’s.

Maar Jurofoon wist wel een goede advocaat. En voor ik het wist: pats boem nog eens 3000 Euro foets.

De sfeer was nog meer verpest.

En nu moet ik ook nog eens aan Arag kosten betalen.

Kortom: Arag zet eerst aan tot ruzie door hun medewerkers aan beide partijen tegenovergestelde informatie te verstrekken, en helemaal niet tot een vergelijk te komen. En uiteindelijk is er in ieder geval 1 winnaar. Arag. Of via Arag direct of via Jurofoon.

Dat ik nu niet ook nog eens de kosten van Arag moet betalen. Ik heb Arag al betaald toen ik Jurofoon in de arm nam en die uiteindelijk niets goeds voor ons deden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arag over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Marco3bib0709

1 maand geleden - Het is geregeld.

Reactie van de melder van de klacht Marco3bib0709

1 maand geleden - Het is geregeld heb ik zelf geschreven. Onze buren lopen nog steeds elke dag provocerend aan ons ons huis stampend voorbij. Maar dat kan ik Arag niet kwalijk nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco3bib0709