Klacht: Aquaswiss Horloge veels te laat en nog steeds niet geleverd

op 06 mei 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Aqua swiss horloge op 10 April besteld, levertijd zou +/- 14 dagen duren, is nu inmiddels 26 dagen en nog steeds niet geleverd, ook onderstaand antwoord van Groupon is niet echt geruststellend

Beste grouponner,
Hierbij wil ik u graag informeren, dat wij bezig zijn uw vraag te behandelen. Momenteel hebben we nog geen oplossing voor uw kwestie, maar we streven ernaar u spoedig met een antwoord te voorzien
Indien u andere vragen heeft, aarzel dan niet om deze te stellen. U kunt mij op elk gewenst moment bereiken door te reageren op deze e-mail.

Ik heb direct gereageerd omdat ik degene op elk moment kan bereiken en de koop geannuleerd, echter op elk gewenst moment is net als de levertijd niet geheel waar, daar ik niks meer gehoord heb.

Ik heb de koop geannuleerd en wil zsm het geld wat ik voor dit horloge betaald heb terug gestort krijgen op mijn rekening

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mike12345456