Klacht: klacht niet nakomen van aquarius service

op 08 augustus 2013 over Aquarius in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

op01/06/2013 schafte ik me het apparaat aan in het filiaal Bleukeweg -1785 Merchtem. het apparaat maakt een abnormaal geluid , bij nader inzien was een scheermesje los en constateerde ik dat er iets niet klopte met de bevestiging ervan . Dus belde ik normaal op het gratis 00800-36463600 zolas vermeld in de richtlijnen , kreeg melding van “nummer is niet ingebruik , na verschillende pogingen stuurde ik 2x e-mail naar volgend adres aquarius-service@docdata-eb.de , kreeg bericht van gelezen 2xmaal zonder resultaat , na een derde poging e-mail in de landstaal nederlands -frans en duits te hebben opgemaakt , antw gelezen maar verder tot op heden nog geen verhaal .

Ofwel reparatie van het apparaat of een nieuw volledig nageken en in orde apparaat .Zal ook via Aldi Merchtem een klachten formulier indienen de filiaal houder is ervan op de hoogte .

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aquarius

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aquarius nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Youseff