Klacht: AquaClean voor koffiemachine LatteGo EP3246/70

LatteGo op 15 oktober 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mevrouw, mijnheer,
Op 6 juni 2020 bovenstaande koffiemachine gekocht bij Coolblue BV..
Wat schetst onze verbazing dat de AquaClean van deze machine nu reeds verbruikt is.Wij drinken per dag 4 kopjes koffie, dus na ca. 500 kopjes zou deze AquaClean al vervangen moeten worden. In de omschrijving van het apparaat wordt vermeld dat na 5000(!) kopjes ontkalkt moet worden. Dit is misleiding, want er wordt niet bij vermeld dat voor die 5000 kopjes wel noodzakelijk is dat de AquaClean vaak vervangen moet worden!! Een dure aangelegenheid! Het apparaat werkt verder wel naar behoren en we zijn beiden van mening dat de koffie prima is.
Ik vind de misleiding niet passen bij zo’n (goed) merk als Philips.
Wat is uw antwoord op deze voor ons teleurstellende aankoop?
Gaarne uw reactie.
Met vriendelijke groet,
A.M.C. de Graaf
Strijen

Gewenste Oplossing:

Ik zou pas tevreden zijn, indien de kosten voor ontkalken redelijk zouden zijn. De prijs voor de Aquaclean vind ik extreem hoog, zeker over de korte verbruiksperiode.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door LatteGo