Klacht: applecare service is fake

op 15 juli 2012 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn spiksplinternieuwe imac en andere hardware hebben nogal wat gebreken. Ik heb al diverse malen naar de apple-care service gebeld waarop ik een peperduur abonnement heb genomen. Het enige dat ze daar doen is je zo lang mogelijk in de wacht zetten. In 2 weken tijd ben ik al 11 euro lichter en mijn problemen zijn niet verholpen. Worden zelfs steeds erger.
De servicemedewerkers van apple hebben geen kennis van zaken of ze doen alsof. Iedere vraag die je stelt beantwoorden ze standaard met: “Dat moet ik even navragen” waarna ze je minutenlang in de wacht zetten. Oplossen doen ze niets. Het kost je vele uren wachten en vele euro’s en uiteindelijk doen ze niets voor je.

Wel raar overigens dat ik hieronder verplicht bij alle3 de opties een sterretje moet zetten in vak “huidige mening over apple” De ster bij Oplossing is dus niet van mij; maar helaas een verplicht veld.

Iemand die verstand van zaken heeft achter de telefoon zetten. Voor mensen met een apple-care service abonnement een GRATIS telefoonnummer. Op deze manier betaal je dus 2x heel veel voor 'service' die er dus niet eens is.

Alle klachten die gemeld zijn door zingarella