Klacht: Apple-id werkt niet, klantenservice eveneens niet

op 28 april 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn apple-id blijft maar zeggen dat ik niet het juiste wachtwoord invoer. Na 5x opnieuw instellen, nog steeds het bericht dat het niet klopt. Ook beveiligingsvragen opnieuw ingesteld, maar ik blijf maar een foutmelding krijgen (terwijl er wel iedere keer wordt gemeld dat het wachtwoord met succes is gewijzigd).
Ik wilde dus contact met de klantenservice, maar ook dit meerdere keren geprobeerd. Iedere keer wordt ik terug gebeld, maar als ik de keuze maak om een medewerker te spreken te krijgen, wordt er door een bandje direct gezegd dat ze mij niet konden bereiken en dus wordt de verbinding verbroken. Ze zeggen binnen 10 min. opnieuw te proberen maar dit gebeurt niet.. Wie heeft een oplossing?! Apple is echt altijd een onmogelijk bedrijf om hulp te krijgen vind ik.. waardeloos!

Als mijn probleem verholpen is met Apple-id en ik dus weer mijn updates kan installeren. Daarnaast zou het fijn zijn als ze een goed werkende helpdesk zouden hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jjonkheijm