Klacht: apple 4s (onder garantie) – afhaalopdracht B003-222766

op 29 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste,

Op 27 december 2013 heb ik mijn apple 4s binnengebracht op de reparatiedienst in de winkel Media Markt in Hasselt. Ik had problemen bij het bellen (geluid)met het toestel. Eén van uw medewerker heeft ons toen geholpen en heeft ons meegedeeld dat de herstelling max 3 à 4 weken kon duren. Op 25/1 heb ik met de klantendienst contact gehad en ze hebben mij verteld dat pas op 23/1/2014 een goedkeuring is geweest om het toestel te laten herstellen en dat tegen 29 of 30/1/2014 het toestel zou terug zijn van herstelling. Mijn vraag is hoe het komt dat een toestel dat voor herstelling binnenkomt een maand moet wachten tot er een goedkeuring wordt gegeven tot herstelling. Vandaag 29/1/2014 heb ik opnieuw contact gehad met de klantendienst en het toestel is nog steeds niet binnen. DIT IS GEEN SERVICE!!. Ik zou graag mijn toestel morgen willen komen uithalen. Indien dit niet mogelijk is gelieve mij terug te uit te betalen of een tegoed bon uit schrijven. Ik ga morgen in de winkel zijn en hoop op een oplossing.

tegoed bon of uitbetaling

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door osmanmutlu