Mijn Klacht:
Vandaag 22 februari hebben we 2 appeldriehoeken gekocht voor € 0,99 bij AH in het winkelcentrum Bloemendaal in Gouda.
Op de verpakking stond 28% appel.
Tijdens het opeten hebben we echter alleen omhulsel geproefd, maar we zijn helaas geen appel(vulling) tegen gekomen.
Ook al was het een aanbieding: wij vinden het AH-onwaardig!
Gewenste Oplossing:
We zijn benieuwd hoe een AH-appeldriehoeken smaakt waar wel appel(vulling) in zit.

