Klacht: Appartement niet volgens afspraak

op 22 juli 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geboekt 4 sterren plus kamer , ruim , maar werden in kelder geplaatst , geen ramen , geen uitzicht ,geen tafel ,geen kledingkast , geen tv, schimmel in de badkamer , hebben direkt met Neckermann gebeld , is officiele klacht opgemaakt , is na 4 dagen opgelost door agente ter plaatse , kregen andere kamer

Een coulance regeling zou op prijs gesteld worden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

8 maanden geleden - Geachte heer Mooij, Wat vervelend te horen dat het geboekte appartement niet naar wens was. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de afdeling Customer Service. Via het reisbureau zal een terugkoppeling volgen, alwaar geboekt. Zij zijn uw contactpersoon voor al uw vragen en/of opmerkingen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Bericht van Neckermann Reizen

8 maanden geleden - Geachte heer Mooij, Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de afdeling Customer Service. Via het reisbureau zal een terugkoppeling volgen, alwaar geboekt. Met vriendelijke groet, Neckerman Reizen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 28 juli 2016 om 17:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ceemare
x