Klacht: App gebruikt maar toch een boete gekregen

op 10 juli 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Twee dagen in Rotterdam geweest en de Parkmobile app gebruikt. App deed raar, maar voor de rest liep de teller goed. Later kreeg ik alsnog twee boetes a 160 euro. Wat bleek, app heeft alleen 1 zone geregistreerd terwijl ik op drie verschillende zones heb geparkeerd. Daarnaast zijn er alleen 2 parkeeracties geregistreerd en de overige niet. Ik gebruik al heel lang de app en tot nu toe nooit problemen mee gehad. Contact gehad met Parkmobile, maar ze geven aan niets te kunnen doen voor mij.

Dit zegt Parkmobile: ‘Parkmobile is juist om hoge parkeerkosten te voorkomen’

Als ik de boete niet hoef te betalen. Aangezien de app de parkeerkosten niet heeft geregistreerd, wil ik zeker wel de parkeerkosten betalen. Alleen niet de naheffingaanslag

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

3 maanden geleden - Beste heer Samallo, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u meerdere boetes heeft ontvangen. Wij hebben vernomen dat u inmiddels via Whatsapp contact heeft gehad met onze Helpdesk. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support Parkmobile

Alle klachten die gemeld zijn door SanderSam