Klacht: app doet helemaal niks opladen lukt niet ,

op 02 februari 2018 over Outspot in de categorie Adviezen

heb een apperaat gekocht vm kleindochter dr verjaardag heb het ontvangen netjes verpakt compliment ,maar t lag voor de deur toen ik thuiskwam met de hond ,voor zelfde geld is t wel weg // ?de burtjes waren thuis ,is n hint hoor !maar ze heb het ontvangen en bracht het met half uur terug oma het werkt helemaal niet doet niks >? nou ja zei ik dan ga ik het melden dus bij deze ik heb 34 ,95 belaald ,bij de ing bank en zei als het niks doet moet het terug ,maar hoe vraag ik me af ?? ben niet van plan iets te betalen wat niet werkt en terugsturen kost ook nog eens geld behalve als niet werkt ,toch zeker maar hoe moet ik dat doen heb de verpakking nog er staaT op W1LINK,S BOVEN, RECHTSSTAAT ER RC09,EN DAN ONDERAAN STAAT 3 SABCM100754878, EN KL LETERS RECHTBENE NOG REF ABC8436059, DAT IS ALLES WAT IK KAN MELDEN ER ZAT OOK GEEN REKENING BIJ ,OID ?? HOE ZIT DAT MET GARANTIE DACHT IK GELIJK ?? WANT ZO HEB IK NIKS ,HET OP DE DOOS VERMELDE SILL STRONGTOY . EN PULSATOR,PRESS TO PLAY ,IS ENGELS .KAN DAT NIET VERTALEN JULLIE WEL DENK IK HE ,HIER MN ADRES C MULDERS MGR POELSTRAAT 37 4631 ca HOOGERHEIDE , HOOP OP EEN GOEDE AFLOOP WANT DIT IS NIET LEUK EN FIJN HEB ER EEN HELEBOEL ELLENDE MEE ,WEER MIS OPSTUREN ENZ ENZ ,DAAR BEN IK NIET BLIJ MEE HOOR VR GR C MULDERS ,

DIT ZAL IK INVULLEN ALS HET IS OPGELOST IS OKE ? GR C MULDERS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht FREEKKIE

8 maanden geleden - heb vandaag bericht gehad dat de klacht was binnen gekomen mar wegens drukte (ja begrijp ik nu ook wel stikt v,d klachten volgens mij !!maar dat er binnen nu en een week contact zal worden opgenomen ??? nou eerst zien en dan geloven hoor ,wacht maar af ,als ze straks maar niet komen met uw klacht is te laat binnen oid ?ben er nu 2 weken mee bezig !!

Alle klachten die gemeld zijn door FREEKKIE