Klacht: Medicatie en 1 personeellid

op 11 februari 2019 over Apotheek het Duyfken in de categorie Apotheken

Al maanden ging het goed dat ik de baxter kwam ophalen, op woensdag op een gegeven had ik zoiets oke jullie willen dat ik zaterdag met mijn rol begin prima( had er niet over nagedacht dat ik op vrijdag werk van 8 tot 5 en dan moet ik me kleinkinderen ophalen, de 1e week kwam ik op donderdag en kreeg de medicijnen mee ( tjen hoop dat ik ze naam goed schrijf) die heeft toen gezegd ze staan donderdags al in de apotheek dus dan kan je ook je baxter halen,immers een aantal mensen halen op donderdag hun baxter,maar goed ik lig al 2 weken met griep de 1e keer moest mijn dochter later terugkomen,nu vorige week gaat mijn dochter( wat ik niet wist) heel lief mijn medicatie halen het was er nog niet dus om 13.00 probeert mijn dochter het nog een keer nou ze kreeg me een grote mond waar de honden geen brood van lusten( me dochter had het oogenomen om het mij te laten horen ze was echt van slag….maar wat mijn dochter niet wist was dat hij vanuit zijn werk mijn medicatie ging halen hij komt vanuit Amsterdam en rijd met openbaar vervoer hij was om 16.00 klaar en 16.50 bij de apotheek toen kreeg hij een grote mond afspraak was 17.30 mijn man had zoiets van ik ga toch niet eerst naar huis( wij wonen molenbuurt)dus hij had zoiets het moet niet gekker worden….dus ik zoek een middenweg hun willen niet dat ik op woensdag kom( wat ik best vervelend vind) want op die dag kan ik naar de huiarts en naar de praktijkondersteuner vanwege diabetes dan had ik alles in 1 keer gehad nee nu moet ik 3 x per week op woensdag dokter op maandag de praktijkondersteuner en donderdag of vrijdag mijn medicijnen dus zoals uw ziet ben ik daar 3x in de week alsof ik niks anders te doen heb….op donderdag kan ik niet naar de huisarts ok praktijkondersteuner want dan zijn ze er niet….dus ik zoek een middenweg jullie willen niet dat ik op woensdag kom( wat ik het liefst wel heb maar word gewoon gedwongen en het maakt niet uit hoor bezorgen doen ze ook niet want 1 er moet getekend worden en 2 er zit medicatie bij wat valt onder de opiumwet en ik wil niet dat het op vrijdag bezorgd word stel de bezorger komt niet zit ik dan zonder medicatie in het weekeind als er bezorgd mocht worden….nu het personeel daar werkt een turkse dame met lang zwart haar en oogt ook heel erg vriendelijk ( dus niet) ze ziet mensen bij de balie of ze ziet mij( we hebben al enige woordenwisselingen gehad) maar niet echt klantvriendelijk staat ook meer buiten met haar telefoon te appen dan dat ze in de apotheek is…begrijp me niet verkeerd ik ben daar ook weleens boos geweest ….de woensdag gebruikte ik ook in combinatie dokter medicatie en als er wat was of er ging weer wat fout kon ik meteen naar de huisarts….donderdag is hij er niet maar oke nou en de vrijdag kan ik niet dus hoe moet ik dit oplossen tjen zegt baxters er op donderdag al zijn en dan word je gedwarsboomd door 1 chagrijnige iemand

Ik zou wel graag een terugkoppeling van krijgen…

Dat ze gewoon doen wat ze moeten doen geef de baxter gewoon op donderdag ik kan niet op vrijdag
En dat je toch wel een beetje vriendelijk geholpen word wij komen hier ook niet voor onze lol....en zou graag zien dat dit meisje mij of me dochter niet meer helpt want zo heb ze nog wel meer streken

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apotheek het Duyfken

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apotheek het Duyfken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw kloek