Klacht: Apotheek laat nierts (meer) horen

op 26 januari 2019 over Apotheek het Duyfken in de categorie Apotheken

Vanwege het feit dat ik veel medicatie gebruik ontving ik 17 december j.l. een mail van de apotheek met daarin vermeld dat je je kunt aanmelden voor de herhaalservice. Dit houdt in dat je iedere drie maanden op een vast tijdstip alle medicatie in een keer ontvangt. Zij regelen dan alles zodat je nergens meer naar om hoeft te kijken. Na aanmelding word je dan gebeld voor een intake.

Op 7 januari j.l. werd ik gebeld voor die intake maar omdat de verbinding slecht was werd deze, door de andere partij, verbroken. Nu denk je dat je nog wel een keer gebeld wordt, maar tot op de dag van vandaag (25 januari) eb ik niets meer gehoord. Ik kon niet terugbellen omdat in mijn schermpje ‘dokter’ stond en ik ook niet wist naar wie ik moest vragen.

De afgelopen weken heb ik twee keer gemaild maar ik krijg geen enkele reactie. Te schandalig voor woorden!

Ik wil nu zelf mijn medicatie een keer in de drie maanden bestellen zonder dat de apotheek dit, met de nodige fouten, gaat regelen omdat ik dan 100% zeker weet dat het goed gaat (mijn vrouw zit er ook bovenop)..

Ik ben tevreden als ik ZELF mijn medicatie kan bestellen zoals beschreven ZONDER bemoeienis van deze apotheek die schijnbaar niets om haar patienten (klanten dus) geeft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apotheek het Duyfken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JasperDirk