Klacht: Medicijnen niet vergoed maar ook geen alternatief ????????

op 09 december 2017 over Apotheek de Jol in de categorie Apotheken

Ik heb een klacht over medicijnen, ik heb deze van de arts uit het ziekenhuis en herhalingsrecept van mijn huisarts.
Het gaat om Levocetrizine en om de secralfaat
Deze heb ik al lange tijd van het merk PCH dit werkt prima en toen deze niet meer vergoed werd heb ik zeker wel iets anders geprobeerd maar bij de andere Levocetrizine kreeg ik juist jeuk terwijl het daar tegen was, dus dit werd toen door de apotheker goedgekeurd, ik heb nog afgelopen september een herhaling gehad en nu ineens krijg ik het niet meer en staat het plots niet meer in hun bestand heeeeeel raar.
Dan de Sucralfaat die heb ik poedervorm van PCH dit omdat ik ook daarvan andere had geprobeerd en die niet hielpen toen waren daar alleen nog maar de zakjes met vloeistof van verkrijgbaar omdat de PCH Sucralfaat poeder niet meer wordt vergoed, maar wat nu als ik daar van ga overgeven? Mijn maag kan dit niet aan maar het moet juist helpen voor mijn maag en niet anti werken, dit gaf ik aan maar ik kreeg alleen de vloeibare van de apotheker, terwijl de arts anders zegt en ook mijn maag, terwijl ik ook deze in september had gekregen en was goedgekeurd door de anotheker. Ik weet me geen raad dit is niet goed voor mijn maag ik ben in conclaaf geweest en alles uitgelegd maar het helpt niet. Ik heb nu niks meer de vloeibare zit iets in waar ik allergie voor heb, en bij de Levocetrizine dito.
Wat nu? Ik heb niks het is toch te gek dat er niet een andere oplossing is. Ik ben boos en teleurgesteld wat een wereld leven we waarin we ons lichaam niet kunnen geven wat het nodig heeft we betalen toch wel genoeg inmiddels dacht ik zo. HELP

Als ik deze medicijnen gewoon krijg zoals het hoort, en al eerder dit jaar goedgekeurd was door de apotheker!

Alle klachten die gemeld zijn door Cathy28