Klacht: apollonia dentistry kijkduin

op 06 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb via groupon 3 vouchers van 99eu ps aangeschaft, ik kon pas na ongeveer 3 maanden terecht voor de behandeling en niet op de gewenste locatie. Het werd uiteindelijk locatie kijkduin van apollonia dentistry omdat de overige locaties volgeboekt waren of geen behandelingsmiddelen meer hadden, dat vond ik jammer maar ja het kon niet anders. toen ik eindelijk terecht kon met mijn zus en neef ging het bij de behandeling van mijn zus al mis, ze kwam terug met dezelfde kleur tanden en als bonus pijnlijk gevoelige tandvlees, toen mijn neef aan de beurt was gebeurde het zelfde en als laatst bij mij! ik liet het er niet bij zitten en riep de behandelaar apart om aan te geven dat WIJ niet tevreden waren en dat de behandeling absoluut geen resultaat heeft geleverd maar wel heel wat pijnlijke tandvlees bij ons 3en. ze gaf aan dat de ‘pijn’ kwam doordat wij allemaal gevoelig tandvlees hebben en het witten daardoor niet is gelukt. ze zou het met haar manager bespreken en we zouden nog horen hoe en wat met de betalingen (297euro totaal is namelijk niet niks) bij thuiskomst ook groupon opgebeld en het hele verhaal verteld en die zouden op hun beurt weer contact met apollonia opnemen. toen ik na een aantal weken niks hoorde heb ik gemaild naar groupon en gebeld naar apollonia maar van beide kreeg ik geen gehoor. vandaag weer gebeld naar groupon en bleek dat mijn vorige klachten niet waren geregistreerd! en dat ze nu pas gaan kijken hoe het allemaal zit. apollonia gaf vandaag aan maar 99 eu te willen vergoeden aar daar nemen wij dus geen genoegen mee 198 eu betalen voor pijnlijk tandvlees is een beetje van de zotte, ben benieuwd wat groupon nu voor mij kan betekenen, vandaag werd mij toegezegd dat dit gesprek/klacht wel geregistreed zou worden.

ik zou graag het geld terug willen of een soortgelijke deal voor alle 3 maar dan bij een andere tandarts.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door amanda sue