Klacht: Antie-agein serum foundation(nr250)

op 09 september 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb alles van L’Oreal. Alles voor mijn gezicht. Nu gebruik ik al jaren een anti-agein serum foundation(nr250) als het flesje bijna leeg is dan blijft er nog zoveel in dat ik er nog minste 2weken mee kan doen. Het stafje dat aan het pompje zit die is tekort. (Dan haal ik dedop er maar weer af en met een penseel alles onder uit het flesje halen) Het is niet bij 1flesje het is bij alle flesjes doe ik koop. ik weet niet dat er meer dames zijn die daar ook problemen mee hebben.

Ik hoop dat jullie mijn een oplossing kunnen geven .
Misschien een tip dat het staafje wat langer wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 11 oktober 2016 om 12:26 geantwoord

Wij kunnen ons voorstellen dat je je afvraagt of je daadwerkelijk de juiste hoeveelheid van het product uit de fles kunt gebruiken.

Een pompflacon bevat een slangetje dat kort boven de bodem moet eindigen. Dit maakt het mogelijk dat product naar boven wordt gepompt. Wanneer het slangetje op de bodem zou eindigen is het mogelijk dat het geblokkeerd zou raken. Er zal dus altijd een gedeelte op de bodem achterblijven. Daarom wordt bij het afvullen altijd extra product ingebracht, zodat dit ruim gecompenseerd wordt voor jou.

Alle klachten die gemeld zijn door Gea van wieren