Klacht: Anti aanbaklaag laat los

op 09 mei 2017 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Mijn Tefal hapjespan heeft last van een loskomende anti aanbaklaag, dit heb ik gemeld bij Tefal Nederland maar die geven niet thuis omdat ik de bon niet meer heb. Ik heb de pan ongeveer 5 maanden geleden gekocht, en je kunt zien dat de pan nog niet vaak gebruikt is, toch willen ze mij bij Tefal niet tegemoet komen, bij de winkel in de Outlet Roermond (= van Tefal groupe SEB) kunnen ze op de door mij genoemde data geen nota vinden die correspondeert met het door mij gekochte. Het begon bij de rode stip maar gaat nu verder. Bij Tefal zeggen ze dat ik de pan gewoon kan blijven gebruiken, als er schilfers in mijn eten terecht komen is dit volgens hun niet schadelijk.

Als ze op zijn minst mijn klacht serieus nemen, en hier zelf ook hun voordeel mee pakken, de consumenten service daar probeert alleen maar te weerleggen, heeft u de pan in de vaatwasser gehad, bij ontkenning daar toch over doorpraten, of is de pan wel geschikt voor gas. Zo te zien in de hier geplaatste klachten ben ik niet de enige die dit overkomt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Montee