Klacht: annuleringsnota vlucht Bali 16 april 2020

op 25 april 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op mijn herhaalde verzoeken voor een annuleringsnota wordt niet gereageerd door Cheaptickets. Dit heb ik nodig voor mijn verzekering.
Genoodzaakt Garadu Indonesia te contacteren en zij hebben mijn retourvlucht geannuleerd. De heenvlucht is omgeboekt naar een dag later hetgeen wij niet bevestigd hebben. Dat is gebeurd door Cheaptickets terwijl ik zowel 16 als 20 maart mijn reis geannuleerd heb. En ondanks herhaalde verzoeken om een annuleringsnota niet op gereageerd wordt. Door Cheaptickets worden wij niet serieus genomen. en daardoor in de steek gelaten door dit bedrijf.

Als wij zsm een annuleringsnota ontvangen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 29 april 2020 om 10:01 geantwoord

Beste M. Dijkstra,

Wat vervelend dat je van ons nog geen reactie hebt ontvangen. Wij ervaren momenteel een hoger volume in aantal e-mails. Het kan dus langer duren voordat je een antwoord ontvangt. Onze excuses hiervoor.

Helaas kan ik met de gegevens die je hier hebt staan geen boeking vinden. Wij hebben een boekingsnummer nodig of het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Ik kan je dus helaas nu niet verder helpen.

Met vriendelijke groeten,

CheapTickets.nl Klantenservice
Taina

Bericht van Cheaptickets.nl

4 maanden geleden - Beste Margaretha,Bedankt voor het versturen van het boekingsnummer.Wij sturen je zo snel mogelijk de annuleringsnota die je kunt indienen bij je verzekering.Met vriendelijke groeten,CheapTickets.nl Klantenservice Tessa

Bericht van Cheaptickets.nl

4 maanden geleden - Beste Margaretha,Wat vervelend dat je de e-mail niet hebt ontvangen.Ik heb de e-mail nog een keer verstuurd. Deze kan je gebruiken voor de verzekering samen met de bijlage van de boekingsbevestiging (prijsdetails).Met vriendelijke groet,CheapTickets.nl Klantenservice Taina

Heeft op 18 mei 2020 om 16:18 geantwoord

6 mei 2020 heb ik opnieuw een annuleringsnota aangevraagd hetgeen ik tot nu toe nog steeds niet ontvangen heb. De klacht is al op 25 april gemeld!!!
Het lijkt me toch niet zo moeilijk om mij een nota toe te sturen met de vermelding of ik de volledige ticketprijs moet betalen of de volledige kosten zijn kwijtgescholden.
Laatst ontving ik een \"Aanvraag Ticket Annulering\" voor een mede reiziger, maar niet op naam van mij. Zie verder mijn respons 6 mei.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. M. Dijkstra