Klacht: Annuleringskosten betalen

op 20 mei 2021 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoii, ik had een hotel geboekt bij hotels.nl
En die heb ik helaas moeten annuleren door familie omstandigheden, maar nu moet ik service kosten betalen terwijl er bij stond dat het gratis annuleren was

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik geen annuleringskosten hoef te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotels.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotels.nl

Heeft op 21 mei 2021 om 17:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kaylee,

bedankt voor je bericht. Voor de speciale actietarieven worden servicekosten berekend, deze zijn niet restitueerbaar. Dit wordt aangegeven tijdens het boeken, je dient akkoord te gaan met de voorwaarden voordat de boeking kan worden bevestigd. Ook staat in je boekingsbevestiging dat de servicekosten moeten worden betaald, ook als de boeking wordt geannuleerd. Dit staat los van of een boeking wel of niet kosteloos kan worden geannuleerd. De boeking kon nog tot 1 dag voor de dag van aankomst kosteloos worden geannuleerd en dat is ook gebeurd. De servicekosten zijn overigens nog niet betaald...

Maar uit coulance kunnen we je aanbieden om als je een nieuwe boeking maakt, geen kosten te berekenen. Je mag ons dan een mailtje sturen met je nieuwe boekingsnummer.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Hartelijke groet,
team hotels.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kaylee2411