Klacht: Annuleringskosten berekenen

op 15 april 2019 over Woonboulevard Poortvliet in de categorie Meubelwinkels

Beste,
Wij hebben op zaterdag 13 april een kast gekocht bij Woonboulevard Poortvliet voor €549 euro als je extra planken wilde moesten wij €22 euro per plank betalen omdat de kast geleverd wordt met 3 planken en 3 routes. Daarnaast hebben wij ook een set dempers moeten kopen voor € 79 euro.
Op zo’n 14 april kwam ik erachter dat dezelfde kast met dezelfde afmeting met meer planken en extra’s goedkoper is bij een andere winkel.
Hier kost de kast met 9 ligplanken en 2 kleine planken , 3 roudes en 2 opberg kubussen € 519 euro en set dempers € 59,99. Verschil is € 128 euro met meer assesoires.Ook is de levertijd bij deze winkel 4 weken en bij Poortvliet plus 8 weken. Ik heb contact gehad op ma 15 april en kan de kast niet meer annuleren en zij zij ook niet bereid om de prijs aan te passen of assessoires. Zij zij wel bereid om 30% anjuleringskosten te berekenen omdat het zogenaamd niet afbesteld kan worden.Zij hebben de bestelling blijkbaar vanmorgen geplaatst.
Ik vind dit een hele slechte zaak en zeer klantonvriendelijk.Zij zij tevens niet bereid om netjes iemand te woord te staan.
Bah.Ik adviseer om hier geen spullen te kopen!

Als zij tegemoetkoming en in zowel prijs assessoires en levertijd.
Ook vind ik dat zij klanten beter moeten behandelen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonboulevard Poortvliet

Reactie van de melder van de klacht Ikkie34

5 maanden geleden - Beste,Mijn klacht over Woonboulevard Poortvliet is vandaag keurig en op een zeer nette manier opgelost en afgehandeld. Wij zien de kast tegemoet.Met vriendelijke groet, Nicole van der Velden

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonboulevard Poortvliet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikkie34