Klacht: Annulering zonder geldige reden

op 03 juni 2021 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Betreft boeking AMS-SPU-RTM. Hier is de heenreis (zonder notificatie per email) geannuleerd. Als snel bleek dat er nog genoeg plekken waren op deze vlucht maar CT kon deze blijkbaar niet voor de afgesproken prijs boeken. Er is een overeenkomst! Cheaptickets had dan maar een duurdere ticket bij KLM moeten boeken! Nu heeft mijn dochter opnieuw een ticket moeten boeken bij Cheaptickets op dezelfde vlucht aangezien ze met een groep vliegt en transferkosten heeft naar het hotel.

Geachte mevrouw, meneer,

Betreft boeking CHNL-18626450. Hier is de heenreis (zonder notificatie per email) geannuleerd. Als snel bleek dat er nog genoeg plekken waren op deze vlucht maar jullie konden deze blijkbaar niet voor de afgesproken prijs boeken. Er is een overeenkomst! Cheaptickets had dan maar een duurdere ticket bij KLM moeten boeken! Nu heeft mijn dochter opnieuw een ticket moeten boeken bij Cheaptickets op dezelfde vlucht aangezien ze met een groep vliegt en transferkosten heeft naar het hotel.

Aangezien er een overeenkomst is die door CT is beëindigd zonder geldige reden stel ik Cheaptickets in gebreke;

Ik verzoek u met klem het volgende;

• terugbetaling van de boekingskosten van boeking CHNL-18682267
• terugbetaling van het ticketverschil van de vlucht AMS-SPU (KLM)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Timpetee