Klacht: Annulering vakantieveilingen

op 30 november 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb op vakantieveilingen geboden op een dagje weg naar de sauna. Na mijn bod geplaatst te hebben, drukte ik in plaats van minimalizeren per ongeluk op het kruisje in mijn browser. Ik ging opnieuw naar de vakantieveilingen site en zag dat de veiling op mijn gekozen sauna gesloten was. Mijn eerste reactie was dus om op een nieuw ‘product’ te bieden en deze ‘won’ ik ook. Nu bleek dat er 2 veilingen liepen van de sauna waarop ik als eerste bood en mijn bod dus nog niet verlopen was! Ik zit nu dus aan 2 saunabonnen vast (waarvan ik er één netjes betaald heb) en heb een e-mail van een incassobedrijf gekregen met een rekening van 60 euro. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gezocht met vakantieveilingen.nl maar krijg telkens weer een lange wachtrij. Graag zou ik mijn 2e bod ‘ongedaan’ maken.

Ik ben tevreden als ik voor mijn 2e bod niet hoef te betalen.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 01 december 2016 om 09:56 geantwoord

Beste heer mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het jammer dat u niet eerder met VakantieVeilingen hierover contact heeft opgenomen. VakantieVeilingen is behalve telefonisch ook bereikbaar per email, het contactformulier op onze website of via Facebook.

Na het winnen van de veiling ontvangt u dagelijks een betalingsherinnering met informatie als u niet tijdig de veiling betaalt en starten wij een automatische incasso op de zesde dag na het winnen van de veiling. Als de automatische incasso mislukt houden wij u per email op de hoogte.

Helaas kunnen wij in deze kwestie niets voor u betekenen en dient u de betaling te voldoen via het incassobureau.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door RobertQ