Klacht: Annulering tweede kaart

Pbatenburg op 13 november 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 20 november 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste, U heeft in mei 2014 een aanbod gehad waarbij u een kortingsbedrag van €2,- per maand heeft ontvangen op uw tweede smartcard. Hierbij zouden de kosten voor de tweede smartcard komen te vervallen. Per 01-08-2014 heeft CanalDigitaal de prijzen...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 13 november 2014

Een klant van Canaldigitaal annuleerde in mei zijn tweede kaart, waarbij het bedrijf aanbood de kaart actief te houden en de kosten te crediteren. In augustus verhoogde Canaldigitaal echter de kosten zonder de korting aan te passen, wat leidde tot onvrede bij de klant over de klantenservice en de afhandeling van zijn klacht. Uiteindelijk besloot de klant de kaart op te zeggen, maar kreeg te horen dat terugwerkende kracht voor de korting niet mogelijk was.

Mijn Klacht:

In mei dit jaar annuleerde ik mijn tweede kaart. Cd bood aan de kaart aktief te houden en de kosten van de kaart te crediteren. Ging ik mee accoord.
In augustus verhoogt Cd de kosten van de kaart maar niet de korting.
Mijn melding werd aanhoord en zonder omhaal beantwoord met “het was uw eigen keus, geen protest aangetekende,ook niet tegen verhoging”. In het verdere ges
Rek werd de dame aan de telefoon bijzonder onvriendelijk, het kwam niet tot een goed einde. De mailwisseling daaropvolgend geeft duidelijk zich op klantonvriendelijkheid.
Het korting probleem hebik opgelost door de kaart nu op te zeggen. Men leit mij weten dat terugwerkende kracht niet mogelijk was.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden al CD de annulering met terugwerkende kracht verwerkt, uiteraard onder verrekening van de door ij betaalde kosten en de door CD verleende kortingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 20 november 2014 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

U heeft in mei 2014 een aanbod gehad waarbij u een kortingsbedrag van €2,- per maand heeft ontvangen op uw tweede smartcard. Hierbij zouden de kosten voor de tweede smartcard komen te vervallen.
Per 01-08-2014 heeft CanalDigitaal de prijzen en zenderaanbod van enkele pakketten aangepast, waardoor de extra kaarten nu €4,50 per maand bedragen. Het kortingsbedrag is daarna op de reguliere wijze doorgevoerd en daarom betaald u nu €2,50 per maand.
Wij hebben al onze abonnees op de hoogte gebracht van deze prijswijziging en de mogelijkheid gegeven om tot 1 november hierover contact te zoeken.
Helaas heeft u dit niet tijdig gedaan waardoor het pakket op de reguliere wijze zal worden gecontinueerd.

We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0900-9323 (€1,- per gesprek + gesprekskosten).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie