Klacht: Annulering streya

op 13 oktober 2017 over Streya in de categorie Reclame

Vorige week donderdag werd ik door streya gebeld. Hun vertelde wat hun doen hoe hun te werk gaan en wat ze allemaal voor me betekende. Dus elke keer wanneer ze iets uitlegde zei ik ‘ ja ‘ van ik begrijp u. Uit het niets zegt een medewerker ‘ als u juridisch akkoord gaat’ ik zei weer ‘ ja’ want ik dacht dat de meder werker daarna meer uitleg zou geven van wat er daarna gebeurd. Opeens zegt de medewerker ‘hartelijk bedankt bij deze bent u juridisch akkoord gegaan’ en word ik doorverbonden naar de administratie om gegevens te geven, maar ik dacht hun willen weten wie ik ben en wat ik doe.( startende zzper) dus ik geef men gegevens. Aan het eind word verteld dat ik binnenkort een factuur kon vervachten en dat ik de kosten moet betalen en hun hingen op. Dus ik probeer opnieuw te bellen maar ze namen niet op elke keer als ik belde. Dus begon ik ze een email te versturen dat ik de overeenkomst wil annuleren en krijg paar dagen daarna een email terug waarbij ik word verwezen naar algemeene voorwaarden 9.4 dat alles via de wet van aankoop op afstand gaat. Verder stond er niet dat ik een schriftelijk en aangetekende brief moest sturen. Dus 4 dagen geleden zijden ze dat pas dus heb ik gelijk een aangetekende brief geschreven en op de post gedaan. Vandaag kreeg ik een email dat ik een bedrag van bijna 500€ moet betalen binnen 7 dagen. Dus ik stuur ze gelijk weer een email waarin ik vroeg of mijn brief was aangekomen. Ik kreeg een reactie met nee en als de brief komt dan bent u telaat want u staat geregistreerd in het systeem, maar in de wet van koop op afstand staat dat ik 14 dagen bedenk tijd het en streya zij me vandaag dat ik er maar 7 heb, maar dat werd me niet verteld. Sinds dag 1 ben ik al bezig met het annuleren van mijn overeenkomst maar ze doen het maar niet. Ik vind dit oplichting.

Ik ben tevreden als de overeenkomst is geannuleerd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Streya over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Streya in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Avdiju Koeriers