Klacht: Annulering autoverhuurder en betaalde bedrag niet retour ontvangen

op 29 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Autoverhuurder heeft 2 juni de auto niet geleverd. Helpdesk Ryanair zou het probleem oplossen en het bedrag retourneren. Ondanks de toezeggingen van Ryanair het bedrag binnen 20 dagen terug te storten op onze rekeningen. Tot op heden geen reacties of mails meer ontvangen van Ryanair.

Gewenste Oplossing:

Als het toegezegde bedrag wordt teruggestort en er middels mail een verontschuldiging wordt aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vrolix68