Klacht: annulering

op 24 augustus 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Onlangs heeft mijn zoon een dagtocht Disney geboekt en er werd beloofd dat er opstapplaatsen in het zuiden zouden zijn. Anderhalve dag voor aanvang nog gebeld met Citytijger en de opstapplaats zou Maastricht of Roermond worden. Echter dezelfde dag om 16:55 komt er een mail binnen met opstapplaats Breda……..vervolgens is er niemand bereikbaar en de dag erna ook niet tot laat in de middag gebeld en uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die ons akkoord gaf voor annulering en dat we ons geld terug zouden krijgen ivm verre opstapplaats.
Helaas nu lees ik dat Citytijger erg agressief is en dus helemaal niks terug betaald….meerdere mails gestuurd en krijg nergens meer antwoord op!! Als je belt wordt je afgewimpeld of afgesnauwd door ene Mark…..andere collega’s zijn al naar huis of met vakantie…….

Wij zijn tevreden als Citytijger eens groot in het nieuws komt met hun oplichterspraktijken! en onze zoon zijn 200 euro terugkrijgt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anke Bemelmans