Klacht: Annulering

op 30 november 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd gebeld door Typhone voor een verlenging, ik ging akkoord met de verlenging, op de zelfde dag krijg ik een email van Typhone dat het geannuleerd is, maar Typhone heeft de annulering bij Vodafone niet geannuleerd, is al 3 weken geleden. ik heb meerdere keren gebeld, gemail en gechat met medewerkers van Typhone ,ze zullen het oplossen maar er gebeurt nog steeds niets.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Typhone dit probleem oplost..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Omaira