Klacht: Annulering

op 07 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Van de week kreeg ik een mail, dat mijn bestelling geannuleerd is. Vanwege het feit dat er andere afspraken zijn met UPS en daardoor niet meer bij UPS punten gebracht word. Ik vind dit een belachelijke reden om mijn order te annuleren. Doe niet zomaar een order annuleren, hoe klein het ook is, maar draag op zijn minst een oplossing aan. Dat het via een andere vervoerder wel op een nabij gelegen punt bezorgd kan worden of iets dergelijks.

Ondertussen kan dat niet meer, want de order is geannuleerd en het geld is terug. Maar zo’n groot bedrijf moet oplossingen weten te bieden. Lijkt wel alsof relatief kleine orders ze niks boeien. Dat zou moeten veranderen. Heb ik zelf niks meer aan. Zou niet snel meer bij Bol.com bestellen. Andere klanten moeten beter geholpen worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 17 september 2018 om 09:09 geantwoord

Beste klant,

We hebben via de mail contact gehad. Ik zal uw feedback meenemen. Ik sluit de klacht online. Mocht er verder nog iets zijn, dan hoor ik dit graag in antwoord op mijn e-mail.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Wimvanbeelen