Klacht: annuleren vakantie bonaire

op 14 juli 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Biij het plaatsen van het bod voor de 8 daagse reis naar bonaire heb ik per ongelijk op akkoord gedrukt.. Terwijl ik de voorwaarde nog aan het lezen was, en de beschikbare maanden aan het doornemen was.(bij het browsen op tablet was ik opeens akkoord met het bod, vaag zal wel n fout zijn in mijn tablet).
Per abuis heb ik dus deze trip ‘gewonnen’. Toen ik de maanden opnieuw ging bekijken op beschikbaarheid kwam ik er achter dat de maand september en februari ’16 niet meer beschikbaar zijn… Vreemd. Wat ik ook vreemd vind is dat ik mijn bod niet terug kan nemen…
Nu wil ik dus de reis annuleren, ik heb hier mijn maag inmiddels van vol (van vakantieveilingen.nl)

Ik zou tevreden zijn als ik de gehele reissom of een deel daarvan terug zou kunnen krijgen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 28 juli 2015 om 14:15 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.
Het gaat in dit geval om actiebeschikbaarheid. Wij raden u om deze reden altijd aan om zo snel mogelijk na de betaling te reserveren. Het kan voorkomen dat de accomodatie inmiddels is geboekt.U kunt nog gebruik maken van uw arrangement in oktober. Helaas kunt u een gewonnen veiling niet annuleren.
Het recht van ontbinding, dat een consument bij online aankoop het recht geeft om binnen de wettelijke bedenktermijn van veertien dagen af te zien van de overeenkomst, is niet van toepassing. Op VakantieVeilingen.nl worden namelijk arrangementen geveild van diensten met betrekking tot vrijetijdsbesteding voor een bepaalde datum of periode. Deze diensten zijn op grond van de wet uitgezonderd van het recht van ontbinding.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze Voorwaarden.

Eventueel kunt u het arrangement wel overdragen aan familie, vrienden of kennissen. Het spijt ons dat wij u in deze situatie niet verder tegemoet kunnen komen.
Hopelijk is uw vraag hiermee beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.

Sarah - Webcare
Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mw k