Klacht: Annuleren Topping matras 10 cm

op 19 mei 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een topping besteld op 10 -05-2020
Maar we wilden uiteindelijk de Topping Annuleren omdat de levertijd van 3 tot 5 dagen ineens 3 weken werd .
Ik heb hen 3 keer een mail gestuurd , en via Facebook en via Whatsapp contact gezocht maar ze geven niet een keer een reactie !
Nadat ik ze uiteindelijk aan de telefoon heb gekregen en vertelde dat ik wilde annuleren werd mij gezegd dat geven we wel door , nu een week later nog geen geld terug gestort en helemaal geen bevestiging dat de bestelling word geannuleerd.
Mvg Raymond Wijers

Gewenste Oplossing:

Als het geld is teruggestort en of dat er een antwoord komt van de annulering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

Reactie van de melder van de klacht Raymond 11

4 maanden geleden - Vandaag 2 keer 10 minuten aan de lijn gehangen om vervolgens telkens weggedrukt te worden zonder reactie . Deze werkwijze is ongelofelijk van Bosch en Bedding....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raymond 11