Klacht: annuleren reis

op 08 augustus 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Mijn dochter Demi heeft een busreis inclusief hotelovernachting geboekt (zie boekingsnummer) naar Parijs . Vertrekdatum maandag 17 juli.
Aangezien ze nog geen tickets had gekregen heeft ze op vrijdag 14 juli telonisch contact opgenomen Citytijger. Ze heeft gesproken een medewerker Bram.Tot haar grote schrik en teleurstelling kreeg ze te horen dat de reis geannuleerd was.Aansluitend hierop heb ik telefonisch contact opgenomen met uw kantoor en kreeg ook Bram aan de telefoon. Ik heb hem gevraagd hoe dit nu ineens kan.
Hij heeft uitgelegd dat het hotel is volgeboekt.
Hij heeft meerdere malen toegezegd dat ze het bedrag ad € 85 terugkrijgt. Per mail hebben wij diverse bevestigingen gekregen dat het geld teruggestort wordt van zowel Bram, Anke en Mark Leeuwesteijn. Mark Leeuwesteijn
heeft mijn dochter toegezegd dat ze het geld uiterlijk 7 augustus zou ontvangen.
Aangezien er vandaag nog geen geld gestort is, heb ik zojuist gesproken met Anke. Haar verhaal deed mij huiveren. Ze vertelde dat ze de opdracht krijgen om iedere boze cliënt toe te zeggen dat ze het geld terugkrijgen. Als ze teveel zegt krijgt ze van haar leidinggevende op de kop en wordt er gedreigd met het contract. Ze heeft me zelfs verzocht contact op te nemen met Vakantieveilingen om ervoor te zorgen dat er niet meer gedupeerden komen. Alle reacties op Facebook worden verwijderd!

Terugboeking van het bedrag ad E 85 op de rekening van mijn dochter.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IrmaD