Klacht: Annuleren heenvlucht

op 27 april 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer een uur geleden heeft Ryanair onze heenvlucht vanaf Brussel/Zaventum geannuleerd. Er is niemand telefonisch of via chat bereikbaar. Voor 5 personen hebben wij een parkeerplaats, vlucht, huurauto, hotel en appartement geboekt. Omboeken is niet mogelijk er zijn geen vluchten beschikbaar. WAT TE DOEN RYANAIR?

Gewenste Oplossing:

Als er passende vlucht wordt aangeboden of alle kosten die betrekking hebben op annulering door Ryanair vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cecil Huijgens
x